Friday, January 27, 2012

welcome 2012 !

Assalamualaikum !
bye bye to duapuluh sebelas and say welcome to duapuluh dua belas .
its been a year tak tulis blog .. wahh !! sebok dengan study and practical yang 
menyerabutkan kepala lagi diserabutkan dan serabut .. aduhyaaaiiii ~~
---------->2011<----------
mengenang balik memori duapuluh sebelas .. 
yang..urmmm..err..ok..soo much memories..pahit + manis + seronok + sedey + kecewa =
unforgettable memories .. after melalui kerenas manusia yang macammacam ..
finally duapuluh sebelas its over ..
---------->2012<----------
dimulakan dengan bismillah dan dengan azam yang baru ..
yang terbaik dari tahun sebelumnya .. dan juga dimulakan dengan first assignment ..
ouhhhh ... sebenarnye saya ni tengah melakukan assignment .. 
tapi ... err ... malas .. eh eh .. bukan .. tapi agak tertekan sedikit nak buat keje ni ..
penambah serabut yang boleh buat sabut kelapa ... eheheh .. ape tah ngarut ..
sooo .. saya write this post .. pengaruh 'him' la yang buat saya menaip blog ni ..
dan ... err ... sa .. saya ..
dah tak ada idea nak tulis blog ni lagi .. hehehe ..
dan yang terakhir .. sebelum tangan ni berhenti menaip ..
hope korang enjoy dan menikmati tahun baru duapuluh dua belas ni ..


ni la yang saya buat sebenarnye .. assignment yang serabut .. muka pun dah serabut ..
adooiii ..

______blogofaisha______ 

No comments:

Post a Comment