Saturday, February 4, 2012

Artis You Tube !

Asalamualaikum ! 
hai heo hoi semua korang korang ..
im back to repost this blog..
just simple repost..
bout orang yang hebat kat you tube dan dah hebat dah sekarang ..
hahaha .. meh nengok ni ..


yunalis zarai a.k.a yuna.
maybe die bukan artis malaysia first yang meletop dlahirkan oleh you tube but..
passion die for music is awesome.( saya suke die. sangat sangat. :P)
ok. next..


greyson chance a.k.a greyson chance.( saya tau ni je name die).
budak yang kecik tapi suare yg besar.
first time tgok die menyanyi ---> O.O !!
 betol ke nih ~ alahai sedapnyee suare..


ok ok. saya pun x kenal die nie.
saya terjumpe video nie kat fesbuk.
ade orang share video nie, so saya pun share balek kat blog.
setelah membuat penilaian bersama para juri yang berada kat sebelah nie, mgkin mereka nie bakal menjadi artis tempatan one day nanti. who know right ?

 ginilah hebatnye you tube nie..
x pyh lagi dah nk ke audition bagai nk memfeymeskan diri..
nyanyi, rekod dan upload.
segalanya dihujung jari anda..hahhaha..
thats all for this repost.
see on the next repost by me !!
before that, Salam Maulidur Rasul to all Islamic around the world .
bye bye !! 

No comments:

Post a Comment